Kako Na Najbolji Način Opremiti Kancelariju?
Nije tajna da opremanje i uređivanje kancelarije u poslednjim godinama postaje posao sam po sebi. Zašto je to tako? Pa, živimo u brzom dobu gde ništa nije konstantno. Od nas kao individua zahteva se konstantno unapređivanje, prilagođavanje i menjanje… Ono što je zanimljivo je što je isto počelo da se traži i od mesta na kojima poslujemo – naših kancelarija!
Opremanje kancelarija prolazi kroz razne faze, razvija se i menja, i zbog toga nike baš lako pristupiti mu na jedan generalan način. Ipak, to je ono što ćemo i da pokušamo da uradimo u ovom članku – daćemo vam neke osnovne smernice kojima možete da se vodite kada opremate i sređujete svoju kancelariju.
Nameštaj
Svakako najbitnija stavka, od koje sve kreće je nameštaj koji birate/ste izabrali za svoju kancelariju.
Kakav nameštaj treba da bude? Kao i vi, i vaš nameštaj (što će reći kancelarijske stolice i stolovi), mora da bude podesiv prema visini i “dimenzijama” onoga ko će da ga koristi. Na našu sreću, kancelarijske stolice su doživele pravi procvat u poslednjim godinama tako da se čini da postoji bezbroj opcija, od onih najjeftinijih do nekih sa zaista astronomskim cenama.
A kada pričamo o astronomskim cenama, tu svakako moramo da pomenemo stolove podesive po visini čija je cena na prilično visokom nivou.
Ukoliko vaš biznis dozvoljava ovolike troškove, svakako vredi odlučiti se za kvalitetniji (skuplji) nameštaj jer će on povećati zadovoljstvo vaših radnika i samim tim dići njihovu produktivnost… a zadovoljan radnik je najbolja stvar koju želite za svoju firmu.
Osvetljenje
Naravno, kada pričamo o dobrom osvetljenju, najbolje su kancelarije koje imaju obilje prirodnog svetla. Zato, ako ste u mogućnosti da uzmete ovakvu kancelariju, nemojte je propustiti. Ali onda morate voditi računa o odabiru zavesa jer želite neke koje će pružiti određenu dozu privatnosti ali, u isto vreme, neće zakloniti mnogo prirodnog svetla o kojem smo malopre pričali.
Nažalost, svi znamo da situacija sa kancelarijama nike idealna i da nećete uvek moći da nađete neku koja ima dosta prirodnog svetla. U tom slučaju najbolja preporuka je da se odlučite za toplu belu boju i generalno led rasvetu koja je u nekom rasponu temperatura od 3000 do 5500 kelvina.
“Mašine” Za Rad
Kada pričamo o oruđu za rad, kompjuterima, monitorima, laptopovima i slično, ono mora da se prilagodi potrebama posla koji se tu obavlja.
Mnogi prave grešku kupovine opreme koja je, da kažemo, previše jaka za posao koji se zahteva da obavlja. Na primer, ukoliko opremate knjigovodstvenu agenciju, zaista nike potrebno kupiti kompjutere najnovije generacije, sa jakim procesorima i ogromnim količinama memorije.
Za ove potrebe, umereno jaka konfiguracija je više nego dovoljna, i služiće vaše zaposlene dugi niz godina. Pametna kupovina (u skaldu sa potrebama) će vam uštedeti značajna sredstva, pogotovo ako imate veliki broj zaposlenih… Ta ušteđena sredstva možete posle preusmeriti na neke bitnije stvari ili na marketing koji će vam doneti nove klijente!
Grejanje U Kancelariji
Iako nike stavka na koje uvek možemo uticati, grejanje je svakako bitan preduslov za izbor dobre kancelarije.
Kad se radi o ponudi kancelarija u našoj zemlji, najučestaliji vid grejanja je naravno centralno pomoću radijatora različitih veličina i kapaciteta. Ono na šta još trebate misliti pre nego što se odlučite za kancelarijski prostor jesu opcije za dodatno zagrevanje, kao što su termo peći, klime ili radijatori na struju.
Na svu sreću, pojavljuju se i moderni prostori koji nude i podno grejanje. Podno grejanje je fantastičan vid zagrevanja prostora jer toploda pokriva celu površinu i kreće “od dole”. Na ovaj način stvara se subjetivni osećaj mnogo veće temperature tako da je ove sisteme moguće održavati i na nižim temperaturama, što znatno smanjuje potrošnju i pravi uštedu.